Najnowsze Wpisy

Wrrrrrrrrrr....okropny dzień...wrrr Komentarze (0)
29. października 2003 18:36:00
linkologia.pl spis.pl

Okropny dzień...i dwa okropne sprawdziany. Na dodatek Karola musiała iść do lekarza i była tylko na 3 lekcjach bardzo mi sie nudziło gdy jej nie było.Odebrałam dziś od fotografa zdjęcia-OKROPNE!!!!!!!!!!!!!!!!  Zawodłam sie dziś na pewnej dziewczynie prawde muwąc nie była ona moją bloiską koleżanką no ale to co ona robi to jest wielka przesada!!!!!!!!!!! Nietylko to mi dziś zepsuło humor...ale o tym potem bo ide jeść...CMOKASKI:*

karolcia_karolina : :

:))))) FAJNY DZIEN:)))))) Komentarze (0)
28. października 2003 18:05:00
linkologia.pl spis.pl

Dzisiejszy dzien baaaaardzo fajnie mi przelecial:) Pierwsza lekcja

Fizyka:/ prawie przez całą lekcje pytała i chociaż mnie nie było na kartkówce

i jako jedyna z klasy nie mam żadnej oceny to i tak nie poszłam do odp. Hm...

to chyba jakiś cud.Jeszcze gdy wychodziłam ze szkoły spotkało mnie coś miłego...

ale o tym to już wam niestety nie opowiem:) Najgorsze co mnie dziś spotkało to

to że po powrocie do domu musiałam sie uczyć:(((( Chociaż jak znam życie na nic

to mije całe uczenie bo jak zwykle połowe zapomne lub całkiem co innego będzie:/

Jutrzejszy dzień nie zapowiada się tak świetnie- 2 prace klasowe(w tym jedna z HISTORII

a przecież ja sie z histori nie uczyłam-UPS!!!).Musze pamiętać o odebraniu kliszy!!! JUTRO
PO LEKCJACH.Musze mykać...nauka czeka:)

karolcia_karolina : :

linkologia.pl spis.pl

Wrrr...z angielskiego był okropny sprawdzian.Ale nie będe sobie psuć chumoru durnym

angielskim.Z matmy dostałam 3 :) nie jest to zachwycająco dobra ocena ale też nie należy

do tych najgorszych.Poza tym sprawdzianem z anglika było nawet wporzątku.

Mam już nawet obmyślone co będe robić w Hallowen(ale to jeszcze nie jest pewne) no

więc będe nocować w szkole:)))) ale nie mojej:((( ale to nawet lepiej bo w mojej bym nawet

nie chciała. Oby ten pomysł wypalił.

karolcia_karolina : :

linkologia.pl spis.pl

Dziś sprawdzian a ja nic nie umiem.A teraz zamiast sie uczyc lub byc w drodze do szkoły

sziede i pisze w tym zasranego bloga.Trzymajcie za mnie chociaż kciuki żeby mi sie powiodło.

Chociaż wątpie bota nowa babka od ang jest straszna!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oki to by było wszystko

ja lece CMOKASKI!!!!!!!!!!!!!!!! PA!!!!!!!!!!!!

karolcia_karolina : :

linkologia.pl spis.pl

No więc jestem OLINA:) można mnie kojarzyć z blogiem na diary.pl chociaż wątpie żeby

ktoś tam kiedyś był.Ogółem to te diary.pl to całkiem fajna stronka ale baedzo często możecie

tam spotkać taki oto napis: "Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH SERWIS DIARY.PL W

NAJBLIŻSZYCH DNIACH NIE BEDZIE DOSTĘPNY". I właśnie dlatego postanowiłam

się tu przenieść:) No i w diary.pl łatwiej zmienia sie szablony ...ale za to nie ma takiego wyboru

szablonów jak tutaj:)

karolcia_karolina : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

doda | ariane | bialykapturek | le-monka | adam92 | Mailing